或許我在你心中,永遠都會是次要的。
不管是從哪一方面來看,都不會是最主要的。

Love跟Like是不同的。

You know I still love you,
and I knew You Don't love me anymore.

Maybe you still like me, but so what?

It's hard to say Good-bye to you,
but I really want to say Good-bye.

One day, I'll find the right person.
You are not my Mr. right.

我是貪心的人,我要的不能夠只是喜歡。

或許對你而言,我根本不值得一提。
這樣複雜的戀情,還是放棄吧。

如果下猛藥可以讓我放棄,
那我是不是該下猛藥呢?
arrow
arrow
    全站熱搜

    Samuiyuki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()